18. nov. 2012

 Mine origamifugle pynter så fint i mit vindue. Det er efterhånden et godt stykke tid siden, jeg kastede mig ud i at folde dem. Det går jo egentlig ganske let, når lige man har foldet den første. Mit andet vindue i mit værelse ser så tomt ud ved siden af, så jeg overvejer at kaste mig ud i endnu et origami-projekt. Måske med et andet dyr som skabelon. 

Jeg har haft en dejlig weekend. I dag startede jeg dagen med brunch hos bedstemor og bedstefar og senere en gåtur. Lige nu sidder jeg (læs: burde jeg sidde) og forberede(r) mig til den kommende uge, som kommer til at stå på terminsprøver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. For at være ærlig har jeg mest lyst til, bare at tage det lidt som det kommer og skide hul i tysk grammatik og matematiske formler. Men det går nok ikke. I hvertfald vil jeg forsøge at forberede mig bare en lille smule i aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar