15. dec. 2012

 Mit skrivebordshjørne. Nok det sted jeg tilbringer flest af mine vågne timer. Jeg er ved at være ok tilfreds med det, dog kunne jeg godt tænke mig, at lågen (som i kan se i baggrunden på tredje billede) fik en omgang tavlemaling, så jeg kan skrive fine citater og sætte inspirerende udklip fra blade på. Jeg var faktisk en tur i Silvan i sidste weekend efter netop det, men var for nærig til at slippe næsten 200,- for en ekstremt lille bøtte. Hvis I kender et sted, det kan fås billigere, må I hjertens gerne give lyd! 
I skal snart få resten af mit værelse at se - jeg har taget lidt for mange billeder, til at det kan vises i ét indlæg. 

2 kommentarer:

  1. http://www.foliehuset.dk/wallstickers-male-skabeloner/acryl-akryl-maling-hobby/tavlelak-tavlemaling/tavlelak-tavlemaling-sort-250-ml.html#.UMxcWJPm4ww

    Jeg har selv brugt det der før, og det fungerer fint :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for tippet! Det er da vist bare det, jeg snupper - det er i hvertfald en noget mere rimelig pris.

    SvarSlet